5 Nisan 2015 Pazar

Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske

  Bugün Yves Rocher'nin içersinde yaban mersini olan maskesinden bahsedeceğim.Bu maske cildi ferahlatıp,ışıltı kazandırmayı vaad ediyor.


  Maskeler haftada bir veya iki kez kullanılmalı.Bu maskenin kullanımında da bu şekilde kullanılması gerektiği yazıyor.Ciltte en fazla 3 dakika bekletip durulamak gerekiyor.Ben ürünü haftada bir kez uyguluyorum.Benim cildimde herhangi bir hassasiyete yol açmadı.(Karma ve hassas bir cildim var,yer yer sivilceler,siyah noktalar....)


  Öncelikle şunu söylemeliyim ki maske haftada 1-2 kez kullanılan bir bakım ürünü olduğundan benim maskeler açısından çok büyük bir beklentim yok.Temizleme jel-köpükleri,nemlendiriciler cilt için çok daha hassas ve önemli konular.


  Ürünü kullandıktan sonra cildimde bir ferahlama hissi oluyor,yanaklarımda biraz canlılık ve yumuşaklık hissi ama bu kadar.Kokusu güzel.Yapısı jöle kıvamında.İçersinde paraben yok ve ürün 50 ml.



  Sizde benim gibi maskeyi çok önemsemeyip sorun etmiyor ve uygun fiyatlı maske arayışındaysanız bakabilirsiniz.Ürün 14,90 tl ve Yves Rocher sık sık indirim,kampanya yapan bir marka.Sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder