2 Eylül 2015 Çarşamba

Pure Beauty Multi-Function Bulgarian Rose BB Krem

 Merhaba,bugün Pure Beauty markasının bb kreminden bahsedeceğim.Bu ürünü 5 aydır kullanıyorum ve bitmek üzere.Birkaç aydır sivilcelerimden dolayı her gün fondöten kullanıyordum.Sivilcelerimle barışmak ve içeriği elimde bulunan birkaç ten ürününe göre daha temiz olduğu ve birçok kişi tarafından beğenildiği için bu bb kremi satın aldım.




 Bu ürün orta kapatıcılıkta ve tek renk olarak satılıyor.Ben drugstore fondötenlerde daima en açık rengi kullanıyorum ve bu ürün tek renk olduğu için çekincelerim vardı fakat ten rengimle birebir uyuşuyor.Sürdükten 5 dakika sonra iyice yüze yerleşiyor.


 Pure Beauty,Kore markası ve bu yüzden de bu bb krem gri alt tonlu fakat ciltle bütünleştiğinden garip durmuyor.


 Bu bb krem gayet kalıcı,sabah sürüyorum ve akşama kadar bazsız duruyor.Sıcak yaz günlerinde bile performansı beni çok şaşırttı.Mata yakın bir bitişi var.Ben karma ciltliyim,garanti olması adına T bölgeme transparan pudra geçiyorum fakat pudra geçmediğim günlerde de ortalama 5 saat T bölgemde parlama olmadı.
Not:Uygun fiyatlı transparan pudra için Rimmel London Stay Matte,the Balm Sexy Mama(Detaylı yazısı için tıklayın) veya Essence All About Matt pudralara bakabilirsiniz.



 Ürün cilde iyice oturduğundan olsa gerek bulaşma yapmıyor,örnek vermek gerekirse telefonla konuşurken telefon ekranınıza bulaşma olmuyor;bu da en sevdiğim özelliklerinden.Ciltte ağırlık yapmıyor,cildi nemlendiriyor.

İçerik listesi
 İçerik olarak drugstoredaki birçok ten ürününe göre daha temiz olduğunu söylemek mümkün çünkü neredeyse hepsinde paraben var ve talc içeriği daha yüksek.İçersinde talc ve silikon var fakat paraben ve türevleri yok.
 Ben bazen elle,bazen de Real Techniques Expert Face fırça ile uyguluyorum.İki sonuçtan da memnunum.Yapısı akışkan değil(su gibi ince bir yapısı yok),bu yüzden elinizle de rahatlıkla uygulama yapabilirsiniz.


 İçersinde SPF 42 koruma var,bu sayede bahar-yaz aylarında rahatlıkla kullanılabilir.Günlük hayatta kullanım için yeterli bir ürün bence.Ben severek kullanıyorum.Bittiğinde yeniden alacağım bir ürün.Sivilceye meyilli bir cildim var,bende sivilce yapmadı.Hatta sivilce ilaçlarımla birlikte kullandım ve sivilcelerim şu aralar ciddi anlamda azaldı.
 Pure Beauty markası Watsons'larda satılıyor.Bu bb kremin fiyatı 27 tl.İndirimlerde daha da uyguna geliyor.Umarım almak isteyenlere açıklayıcı bir yazı olmuştur.Sevgiler! :)

Edit:İlk kez bir ten ürününün 2.sini satın aldım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder