28 Ağustos 2015 Cuma

The Body Shop Honey Bronzer 01


 Merhaba!Bronzerlarla ben geçtiğimiz birkaç ay içersinde tanıştım.Bunun öncesinde kontür ne,bronzer nedir,ne amaçla kullanılır pek bilmiyordum.İlk olarak H&M'in bronzerını satın aldım.(Detaylı yazısı için tıklayın.) Daha sonra da bu ürünü satın aldım.


 Body Shop'ın bu bronzerının 4 rengi var.Ben bu ürünü önce Essie Button'da daha sonra da Duygu Özaslan'ın videolarında gördüm.2 youtuberda benim gibi oldukça beyaz tenli.The Balm'ın Bahama Mama'sı gibi koyu bronzerlar bana biraz korkutucu geldiğinden bu ürünü satın aldım.(Merak edenler için Essie 01,Duygu 02 numarasını kullanıyor) Ürünün renk tonları arasında pek fark yok,hepsi bal renginin farklı tonları gibi düşünülebilir.


 Bu ürün tam bir beyaz ten bronzerı,çok doğal duruyor(nw-nc 20 altı bir cilde sahipseniz bu ürüne şans verebilirsiniz).Mat bir bronzer.Rengi bal rengi gibi,içersinde kahvelik de var turunculuk da fakat turunculuk ağır basmıyor.Çok pigmentli değil,pigmentasyonu orta karar.Fırçaya çok ürün gelmiyor,bu da daha doğal bir uygulama olmasını sağlıyor.Benim için + bir özellik.Kalıcılığı 5-6 saat kadar.Günlük makyajda şakaklara,saç diplerine,çene altına,elmacık kemiklerini belirginleştirmede başarılı.




 Ben bu ürünü elmacık kemiklerimi belirginleştirmek için kullanıyorum.Derin kontürler için kullanılabilecek bir ürün değil,yani kontür pudrası değil de bronzlaştırıcı pudra desek yanlış olmaz.Bronzlaştırıcı pudralar yüzümüzdeki yüksek yerlere renk vermek,yüzümüzü ısıtmak amacıyla kullanılan,direk güneşin gördüğü yerlere sürülen bir ürün.Daha çok cilde hafif bronz etkisi vermek için kullanılabilecek bir bronzer.Benim gibi bronzerlardan biraz ürküyorsanız çok pigmentli olmadığından dolayı bu bronzerı öneririm.Ben aldığıma hiç pişman olmadım.Hemen hemen her gün severek makyajımda kullanıyorum.



Ben ürünü genelde Eklips'in açılı fırçasıyla uyguluyorum,Real Techniques Blush Brush'la da güzel oluyor.

Günlük göz makyajı <3

Yüzümde duruşu.

 Açık tenliyseniz,bronzer kullanmaya yeni başlayacaksanız veya bronzer kullanırken elinizin ayarını fazla kaçırıyorsanız bu seriye bakmanızı muhakkak öneririm.Fiyatı 55 tl.Ben indirimden 19,90 tl'ye satın aldım.İndirim dönemlerinde yakalayınca tadından yenmiyor gerçekten.Sevgiler!:)


Warm up the face

5 yorum:

  1. İndirimde gayet alınabilir bir ürünmüş, çok doğal duruyor..

    YanıtlaSil
  2. Çok doğal bir görüntüsü var ne güzel...
    Fiyatı ne kadar güzel! 19' a kadar düşüyor mu öyle?
    Body shop indirimlerini hiç takip edemiyorum yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Body Shop benim çok sevdiğim bir marka,indirimde bulunca insan daha bir seviniyor :)

      Sil
  3. Rengi çok tatlıymış ten rengine de yakışmış çok doğal duruyor :)

    YanıtlaSil