2 Nisan 2015 Perşembe

Wet n Wild-Brulee Far

 Merhaba!Wet n Wild'ın en çok satan tekli farı Brulee'yi yorumlayacağım bugün.Bu farı birkaç aydır günlük makyajımda her gün kullanıyorum.


 Ten rengi farları günlük makyajımda kullanmamın temel nedeni,göz kapağımdaki damarlı görünümü yok edip temiz,aydınlık göz kapaklarına sahip olmak.Bu aşamayla göz kapağımı makyaja hazırlıyorum.Bazen üzerine hafif bir renk far geçiyorum fakat genelde okula giderken koşturduğumdan ten rengi farın üzerine başka bir far sürmek yerine kirpik diplerime kalem sürüyorum veya ince bir eyeliner çekip maskarayla makyajımı tamamlıyorum.


 Bu tekli far 1,7 gram.Mat bir kemik rengi.Fırçaya veya parmağınızla uygulamaya kalktığınızda kolayca geliyor.Yapısı yumuşak ve pigmentli.


 Farı tüm göz kapağıma uyguluyorum.Bazen kaş altıma da uyguluyorum.Göz pınarına da uygulayabilirsiniz.Hatta kapatıcınızı sabitlemek için de kullanabilirsiniz fakat bu şekilde kullanmayı denemedim.



 Beyaz tenliyim ve benim ten rengimde doğal duruyor fakat esmer tenliyseniz muhtemelen sizde beyaz fara yakın bir etki yapacaktır.Teninize uyan far aramak yerine concealerda deneyebilirsiniz.


 Wet n Wild farların kalıcılığını çok beğeniyorum.Bazsız sürmeme rağmen en az 6 saat göz kapaklarımda uçmadan kalıyor.Aynı zamanda Mac'in Brule farına dupe gösteriliyor.


 Uygun fiyatlı günlük makyajınızda sür-çık bir far arıyorsanız bu fara bakabilirsiniz fakat öyle çok gerekli bir ürün de değil.Aynı görevi yapacak piyasada birçok ürün var aynı zamanda ben biten pudralarımın kenarlarında kalan pudrayı da brule gibi göz kapağıma damarlı görünümü yok etmesi için sürüyorum(Sizde deneyin!:)).Ürün Gratis'lerde 6,5 tl'ya satılıyor.Sevgiler :)


1 yorum:

  1. merhaba ne hoş bloğun var yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim :) bu ürünü de deneyeceğim

    YanıtlaSil