7 Mart 2015 Cumartesi

Real Techniques Pudra Fırçası

   Real Techniques markasının fırçalarını gerçekten çok başarılı buluyorum.Bugün pudra fırçasından bahsedeceğim.


  Ben bu fırçayı hem transparan pudra uygulamasında hemde renkli pudra uygulamasında kullanıyorum.Günlük hayatta genellikle ince yapılı fondöten veya bb krem üzerine transparan pudra uygulaması yaptığımdan ürünü en çok bu şekilde deneyimleme fırsatım oldu.(Karma cilde sahibim en büyük dostlarımdan biri transparan pudralar.)


  Fırça büyük ve fırçanın kesiminden dolayı çok fazla ürün uygulamıyor,bu sayede fondöten-bb/cc krem veya uyguladığınız pudranız yüzünüzde kalıp gibi(cakey face) durmuyor.Kılları yumuşacık(Bütün Real Techniques fırçalarda olduğu gibi).Fırçanın kılları sentetik.


  Ürünü 6 aydan fazla süredir kullanıyorum ve en fazla 1-2 tane kıl dökmesi yapmıştır.Fırçanın temizlenmesi kolay.Fırça temizlemeyi haftada 1 kez yapıyorum ve fırçalarımı temizlemek için şu ana kadar hiç solüsyon vb ürün alıp kullanmadım.El için olan sıvı sabunlarla yıkıyorum.Kuruması için kenara bırakıyorum ve 2 saate falan fırça kurumuş oluyor.Fırça büyük olduğundan kuruması bazen daha da gecikebiliyor tabi.


  Ürünün tek eksi yanı gerçekten büyük olması,bu yüzdende göz altı kapatıcısını sabitlemede bu fırçayı kullanamıyorum.Bunun dışında gerçekten sevdiğim,pudra uygulamada başarılı bulduğum bir fırça.



  Ben ürünü kozmela'dan aldım.Real Techniques fırçalar Migros,Gratis,Watsons,Rossman,MacroCenter'larda satılıyor.Fiyatı 25-30 tl civarı.



2 yorum:

  1. Real Techniques fircalarini ben de cok seviyorum, cidden cok basarili. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum gerçekten performans olarak başarılı :)

      Sil