24 Ağustos 2014 Pazar

The Balm-Sexy Mama Pudra

  Merhaba.Bugünün yazısı the Balm'ın çok sevdiğim ürünlerinden biri olan Sexy Mama Transparan Pudra üzerine olacak.Karma bir cilde sahibim.T bölgem yağlı ve gün içersinde cildimde parlamalar oluyor.Bu yüzden makyajımı daima pudra ile sabitliyorum.Cildime uygun renkte bir pudra bulmakta zorlanıyorum çünkü kullandığım her fondöten ve bb kreme farklı tonda pudra almam gerekiyormuş gibi hissediyorum.Bu yüzden transparan pudra kullanarak pudrada risk almıyorum.


  Ürünü fondöten ya da bb-cc krem üzerine uyguluyorum.Makyajımı bu şekilde biraz daha matlaştırmış oluyorum aynı zamanda sabitlemiş de oluyorum.Elim yüzüme değdiğinde elime fondöten benzeri bir ürün gelmemesi tabiki işime geliyor.
 Pudranın yapısını seviyorum çünkü yumuşak(Yumuşak olmayan pudra var mı?BİLMİYORUM).İnce bir yapıya sahip olduğundan yüzde kabuk kabuk bir görünüm olmuyor.Kalıcılığından çok fazla memnun değilim.Sabah yaptığım makyajımı 4-5 saat sonra aynaya baktığımda alın ve burun bölgemde parlamalar oluyor.Bende pudrayı yeniden sürerek makyajımı tazeliyorum.Kalıcılık olarak orta bir ürün denilebilir.


  Pudrayı fırçayla uyguluyorum.En sevdiğim pudra fırçası Real Tecniques Powder Brush.



  Pudra transparan olduğundan bütün cilt-ten renkleriyle sürüldükten sonra uyum sağlıyor.Ya bana uymazsa diye endişelenmenize gerek yok.Ayrıca fotoğraflarda flaşla bembeyaz görünmüyorsunuz.Bu pudra transparan olduğundan kapatıcı özelliği yok.Makyajı sabitlemek,karma-yağlı ciltlerdeki parlamaları önlemek için kullanılan bir pudra.Kapatıcılık arıyorsanız başka markalardaki renkli pudralara göz atmalısınız.
 The Balm markasının ürünlerini genel olarak beğeniyorum.Ürünü gratislerde 33-35 tl gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

2 yorum: